Monday, November 22, 2010

KENAPA SAYA SUKA PESBUK?

kenapa saya suka pesbok...
sebab banyak tau...^_^...betul....!!! tak tipu....
ada bejuta-juta lemon sebabnya...hehe...<---tu saya tipu...
saya nak senaraikan 10 sebab mengapa saya suka pesbuk...

1. saya boleh jumpa kawan lama & baru....rindu awak, sayang kamu....
2. saya boleh luahkan perasaan saya dalam nie....boleh jadi facediary...
3. bole kongsi video & gambar baru...sebab saya suka bgambar...nak jadi model tp x cukup inci...^_^
4. kalau saya boring saya ada teman untuk chatting....tapi sya x pandai buzz orang...snobbish nyer saya...
5. ada fishville...saya suka bela,jual then naekkn level fisfville saya....<---gaduh dengan si die sebab ikan...ja'at nyerr ikan...=[
6. saya bole jumpa macam2 ragam manusia...ada yg marah,sedih,gembira,kecewa & brjuta2 lemon lagi perasaan yg diluahkan...
7. ada kuiz...walau quiz ni mengarut tapi saya suka...funny sampai saya ketawa sorang2 bila kluar result quiz...=D
8. pesbuk sumber informasi saya...saya tau kalau ada lagu yg popular,berita semasa...keadaan kawan2 saya...
9. saya boleh shopping lam bilik saya...x pelu kena panas,,pakai lawa2 (boxer je),,bayar tambang bus...
10. paling penting sekarang,,saya bole menulis sbb ada entry "notes" ni...alahai...ketinggalan nya saya....

walau saya senaraikan berjuta-juta lemon sebab,,yang penting saya suka pesbuk sebab dalam ni ada KAMU semua.....

No comments:

Post a Comment